Zastrzeż karty!
- Jeżeli karta zginie lub jest podejrzenie, że zginęła koniecznie zgłoś ten fakt w banku. Każdy bank wydający karty udostępnia numer telefonu, na który można zadzwonić z kraju i zagranicy o każdej porze
- i zgłosić fakt zagubienia karty. Numer tego telefonu warto zapisać w notatniku lub telefonie komórkowym.
- Po zgłoszeniu faktu zaginięcia lub kradzieży karta zostaje zastrzeżona i od tego momentu nie można się nią posługiwać. Nawet gdy zostanie odnaleziona nie można jej ponownie uaktywnić. Oznacza to konieczność złożenia wniosku o wydanie nowej karty. Będzie ona miał inny numer, a także inny PIN.
- Zawsze kontaktuj się z bankiem w celu wyjaśnienia podejrzanych transakcji.
W przypadku utraty karty płatniczej niezwłocznie zadzwoń na numer : (+48) 22 /515 31 50 - czynny 24 godziny 7 dni w tygodniu.
Istnieje możliwość zastrzeżenia karty w usługach bankowości elektronicznej.
Od 30czerwca 2014r. dostępny także numer (+48) 828 828 828 !!!
Uprzejmie informujemy, iż w celu zwiększenia bezpieczeństwa kart płatniczych wydawanych w ramach SGB oraz rozszerzenia możliwości oferty kartowej już od 30 czerwca 2014 r. Klienci Banku Spółdzielczego w Dzierżoniowie, posiadający karty płatnicze, mogą korzystać z Krajowego Systemu Zastrzegania Kart obsługiwanego przez Związek Banków Polskich.
System Zastrzegania Kart to rozwiązanie, które pozwala Klientowi zastrzec kartę bez konieczności pamiętania nr infolinii do swojego Banku. Oparty jest na technologii rozpoznawania mowy, a jego funkcją jest automatyczne przekierowywanie Klientów, na podstawie wypowiedzianej nazwy Banku wydawcy karty, do właściwej infolinii Banku, w celu dokonania zastrzeżenia karty.
Numer telefonu, pod którym funkcjonuje System Zastrzegania Kart to (+48) 828 828 828.
Szczegółowe informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stornie internetowej
www.zastrzegam.pl.
- W przypadku zablokowania karty w usłudze 3D Secure prosimy o zgłoszenie przez posiadacza/użytkownika karty do Call Center na numer 800 888 888 lub (+48) 61/647-28-46