Zgłaszanie szkód w Generali

W ostatnim czasie Generali odnotowuje zwiększoną liczbę zgłoszeń szkód majątkowych, związanych z panującymi warunkami atmosferycznymi, które obejmują teren całego kraju.
W takich okresach linia telefoniczna Generali jest bardzo obciążona, dlatego sugerujemy korzystanie z formularzy zamieszczonych na stronie > https://generaliagro.pl/klient-indywidualny/zglos-szkode/.
  
Poniżej kilka wskazówek. 
  1. Warto sfotografować zniszczenia jeszcze przed sprzątaniem terenu i wykonaniem nawet tymczasowych napraw.
  2. Należy zabezpieczyć uszkodzenia – to sprawi, że nie będą się powiększać.
  3. Szkodę najlepiej zgłosić przez formularz online, a do zgłoszenia dołączyć zdjęcia.
  4. Jeśli będzie konieczna wizyta rzeczoznawcy – Generali będzie informowała
  5. Jeżeli istnieje konieczność pilnej naprawy – warto poinformować o tym przy zgłaszaniu szkody. Ważne, by wykonać zdjęcia zniszczeń przed przystąpieniem do naprawy i w jej trakcie.
  6. Istotne, by zachować wszystkie paragony/faktury związane z kosztami poniesionymi na naprawę szkód i załączyć je do dokumentacji szkodowej – to pomoże Generali zwrócić wydane pieniądze.
  7. Dokumentację związaną z poniesionymi szkodami można także przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
 
Generali dba o proces likwidacji szkód i obsługa Klientów w tym zakresie zawsze była priorytetem. Niemniej, żeby wszystko poszło możliwie najsprawniej, potrzebna jest ścisła współpraca z osobą zgłaszającą szkodę. To od wymiany informacji między Generali a Klientem w dużej mierze zależy szybkość wypłacenia należnego odszkodowania.